el millor jugador de la història

el millor jugador de la història

Total de visualitzacions de pàgina:

dijous, 1 de març del 2012

VIDEOTUTORIAL

1-Com titularé el meu videotutorial?
Kalité!
2-Em cal posar un subtítol? En cas afirmatiu, quin?
Malabars, pases,...
3-Què ensenyaré a fer?
Ensenyare a fer trucs, pases i malabars amb la pilota de futbol.
4-Tenint en compte que en el videotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts ben diferenciades, la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà a cada part?
A la demostració hi haura vídeos de com faig els malavars els pases, i l'explicació posaré els vídeos molt lentament o imatges per veure com es fa juntament amb la meva explicació.
5-Quan ho enregistraré?
Quan pugui.
6-És a l'exterior? Hi haurà molt soroll?
Sí, intentaré grabaro a un camp de futbol. No crec que hi hagi molt soroll.
7-Què faré per aconseguir la màxima qualitat d'imatge i de so possible?
Utilitzar una bona càmara.
8-Quina càmera utilitzaré?
La meva.
9-Em cal l'ajuda d'algú? De qui?
Sí, suposo que demanaré ajuda a un amic o a un familiar perquè em grabi.
10-Hi posaré música? Quina? D'on la treuré?
Encara no ho sé. Suposo que si que posaré música, intentaré posar una canço de "joga bonito"
11-Què posaré als crèdits?
Produccio, Grabacio, Lloc on ho he grabat i Música si en posu.
12-És bona idea incloure la URL del meu bloc als crèdits del videotutorial?
Sí, però l'hauries de passar lentament perquè la gent s'en recordés. Jo no la posaré.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada